Телекомунікаційне обладнання та волоконно-оптичні технології

Гарантійні умови

Компанія «Оптокон Україна» постійно працює над підвищенням якості обслуговування та надійності продукції, що поставляється. Тому ми звертаємо особливу увагу на гарантійні зобов'язання щодо обладнання, що виробляється і поставляється нами, комплектуючих.

Продукція

Гарантійне обслуговування на території України поширюється лише на обладнання, вироби, комплектуючі, які були офіційно імпортовані для реалізації на території України. Гарантійні зобов'язання "Оптокон Україна" поширюються на всю продукцію виробництва компанії OPTOKON або її партнерами.

Гарантійний термін – СТАНДАРТНА гарантія

Компанія “Оптокон Україна” гарантує роботу обладнання та комплектуючих за умови дотримання правил експлуатації, зберігання та технічного обслуговування. Гарантійний термін складає 12 місяців з моменту поставки обладнання та комплектуючих кінцевому споживачеві, крім

Батареї, адаптери живлення – 6 місяців.

Гарантійний термін - РОЗШИРЕНА гарантія

Розширена гарантія поширюється на продукцію компанії OPTOKON та її партнерів у разі укладання відповідного договору та реєстрації проекту. Розширена гарантія діє до 10 років з моменту поставки обладнання та комплектуючих (введення в експлуатацію) кінцевого споживача (визначається умовами договору).

  1. Кабельні розподільчі системи
    • з алюмінію - до 10 років
    • з металу – до 2 років
    • аксесуари - 2 роки
  2. Пасивні оптоволоконні компоненти – до 3 років
  3. Активне мережеве обладнання, приймач-передавачі - до 5 років
  4. Промислове обладнання:
    Ethernet-комутатори (ICS, IGS, IFS, ITP, IPS серії), Медіа конвертери (IMC, IFC серія), Бездротове обладнання (ICR серія), PoE-інжектори (INJ серія), Подовжувачі локальної мережі з POE (IEXT серія) – до 5 років.
  5. Промислові джерела живлення (MDR, NDR, DPR та DR-серії) – до 3 років
Умови гарантії

Гарантія на продукцію діє за дотримання таких умов: продукція транспортувалася, зберігалася, монтувалася та експлуатувалася з дотриманням вимог виробника, інструкцій з монтажу та експлуатації, умов постачання.

Гарантійний випадок

У разі гарантійного випадку компанія “Оптокон Україна” приймає несправну продукцію для проведення технічного аналізу. Разом із продукцією Клієнт надає:

У разі виявлення Покупцем недоліків (прихованих дефектів/шлюбу) у товарі під час його експлуатації або зберігання у період гарантійного терміну, компанія “Оптокон Україна” зобов'язується провести ремонт та усунення виявлених дефектів або заміну товару на новий (на розсуд “Оптокон Україна”). При цьому гарантійний термін товару буде продовжено на час такого ремонту або заміни.

Упаковування та транспортування товару до місця гарантійного обслуговування і назад бере на себе замовник. Відповідні витрати не покриваються гарантією. Компанія “Оптокон Україна” також не несе відповідальності за будь-які витрати на демонтаж чи повторне встановлення обладнання, а також за інші пов'язані з цим витрати.

У строк, що перевищує гарантійні зобов'язання, Компанія залишає за собою право прийняти позитивне рішення на надання гарантійного обслуговування.

Обмеження гарантії

Гарантія не поширюється на:

Компанія OPTOKON може відмовити у гарантійному ремонті або заміні товару на новий у разі:

Якщо у вас виникли питання про гарантійне та післягарантійне обслуговування звертайтеся за контактами, вказаними нижче:

Адреса електронної пошти - info@optokon.ua

Телефони - +38 (050) 385-32-99, +38 (044) 333-66-99

Понеділок – П'ятниця з 9.00 до 18.00

Зверніть увагу